مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:242023-07-12اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 32 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی 


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان از خرید تضمینی 32 هزار و 884 تن گندم کشاورزان این استان تا تاریخ 20 تیرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ولی الله زمانی روز چهارشنبه گفت: 32 هزار و 884 تن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1402 برداشت کرده اند از طریق 19 مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری می شود.

ولی اله زمانی با اشاره به اینکه محموله های گندم تحویلی گندمکاران افزایش داشته است، اظهار کرد: تاکنون 4560 محموله گندم از 1744 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم 15 هزار تومان تعیین شده است.

زمانی با اشاره به اینکه هماهنگی لازم جهت پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده انجام شده است، افزود: کشاورزان باید مدارک خود را بدون مغایرت و با ارائه کپی کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و ثبت در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی، جهت تحویل گندم به مراکز ملکی و خصوصی مراجعه کنند.

گفتنی است خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان زنجانی از 25 خرداد ماه سال جاری آغاز و با توجه به روند برداشت گندم با به کارگیری مراکز خرید متعدد، تا تحویل آخرین محموله گندم از کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 32 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی 

خرید تضمینی بیش از 32 هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی